Ελισάβετ Π 440 προβολές

Elisavetp.

Τα στοιχεία επικοινωνίας των επαγγελματιών δεν είναι ορατά.
Αποκτήστε πακέτο συνδρομής και αναρτήστε τη θέση εργασίας που θέλετε ώστε να δέχεστε on-line αιτήσεις από τους ενδιαφερόμενους επαγγελματίες.

Γενικές Πληροφορίες

  • Εθνικότητα ΕΛΛΑΔΑ
  • Μητρική Γλώσσα Ελληνικά
  • Ηλικία 26-35
  • Περιοχή Θεσσαλονίκη-κέντρο
  • Φύλο Γυναίκα
  • Επίπεδο Μόρφωσης Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση
  • Έτη Προϋπηρεσίας 6
  • Είδος Απασχόλησης Πλήρης Απασχόληση
  • Δίπλωμα Οδήγησης Ναι
  • Διαθεσιμότητα 08.00-16.00, 16.00-22.00, Σάββατο
  • Κατηγορία Εργασίας Ειδικός παιδαγωγός, Λογοθεραπευτής
Λίγα λόγια για μένα:

Αγαπώ την αλληλεπίδραση με τα παιδιά. Αναζητώ ευφάνταστους και δημιουργικούς τρόπους ώστε οι μαθητές μου να εμπλακούν στη μαθησιακή διαδικασία με χαρά. Είμαι οργανωτική, θέτω σαφείς και επιτεύξιμους μαθησιακούς στόχους και επιτυγχάνω τη μέγιστη εμπλοκή των μαθητών στη μαθησιακή διαδικασία. Στόχος μου πέρα από τη μετάδοση γνώσεων, η δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης με τους μαθητές μου και η ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους. Επιμορφώνομαι διαρκώς επάνω σε ζητήματα διδασκαλίας και μάθησης ώστε να ανταποκρίνομαι στις διαφορετικές ανάγκες των μαθητών. Ειδικεύομαι στην διδασκαλία μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Αναλαμβάνω μαθητές όλων των σχολικών βαθμίδων. Με ενδιαφέρει η εργασία σε φροντιστήρια, κέντρα λογοθεραπείας και κέντρα ειδικής αγωγής με στόχο την υποστήριξη μαθητών με προβλήματα προφορικού και γραπτού λόγου. Είμαι εξοικειωμένη με τη χρήση διαγνωστικών εργαλείων και το σχεδιασμό παρεμβάσεων.


Εκπαίδευση / Επιμόρφωση

2018-2020
Ελληνικό Ανοιχτό ΠανεπιστήμιοΜεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με Προβλήματα Προφορικού και Γραπτού Λόγου

Μαθήματα:
Ειδική Αγωγή
Γλωσσική Ανάπτυξη
Γλωσσική Επεξεργασία
Προβλήματα Προφορικού και Γραπτού Λόγου
Σχεδιασμός Έρευνας στην Ειδική Αγωγή
Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις στα Προβλήματα Προφορικού και Γραπτού Λόγο


2018-2019
Κέντρο Επιμόρφωσης & Δια Βίου Μάθησης Πανεπιστημίου ΘεσσαλίαςΕιδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες: Εξειδίκευση σε Σταθμισμένα Ψυχομετρικά Εργαλεία και τον Σχεδιασμό Παρεμβάσεων

Ετήσιο σεμινάριο 525 ωρών
Επιμόρφωση επάνω στη χρήση των σταθμισμένων ψυχομετρικών εργαλείων DTLA-3, DTLA-4, ΛΑΤΩ Ι, ΛΑΤΩ ΙΙ
Χορήγηση των τεστ σε 16 μαθητές
Σχεδιασμός 10 παρεμβάσεων και εφαρμογή αυτών σε έναν μαθητή



Εργασιακή Εμπειρία

10/2019 – 12/2019
1ο Γυμνάσιο Νάουσας - ΛάππειοΦιλόλογος σε Τμήμα Ένταξης

Πρακτική Άσκηση:
-Αξιολόγηση μαθητών μέσω άτυπων εργαλείων αξιολόγησης που δημιούργησα
-Σχεδιασμός και εφαρμογή ατομικών και ομαδικών διδακτικών παρεμβάσεων
-Υποστήριξη μαθητών στο μάθημα της Έκθεσης, Λογοτεχνίας, Ιστορίας


2015 - Σήμερα
Παράδοση Ιδιαίτερων ΜαθημάτωνΦιλόλογος

-Έκθεση Α' Λυκείου/ Β' Λυκείου/ Γ' Λυκείου
-Ιστορία Γ' Λυκείου
-Κοινωνιολογία Γ' Λυκείου


2013 - 2014
Κοινωνικό Φροντιστήριο ΒόλουΦιλόλογος

-Διδασκαλία της 'Εκθεσης Β' Λυκείου σε μαθητές τυπικής και μη τυπικής ανάπτυξης
-Εφαρμογή διαφοροποιημένης διδασκαλίας ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών
-Συχνός έλεγχος και αξιολόγηση της προόδου των μαθητών 
-Παροχή κατάλληλης ανατροφοδότησης


7/2014 – 8/2014
Πολύχωρος Πολιτισμού Νάουσας "ΒΕΤΛΑΝΣ", Δημοτική ΒιβλιοθήκηΙστορικός - Βιβλιοθηκονόμος

Πρακτική Άσκηση:
-Οργάνωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων για παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με στόχο την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας
-Εξυπηρέτηση του κοινού κατά τον δανεισμό και την επιστροφή βιβλίων 
-Καθοδήγηση των χρηστών στον εντοπισμό κατάλληλης βιβλιογραφίας
-Ταξινόμηση και αρχειοθέτηση υλικού
-Χωροταξική και λειτουργική αναδιοργάνωση της βιβλιοθήκης με στόχο την καλύτερη πρόσβαση των χρηστών στο υλικό της βιβλιοθήκης
-Διαχείριση βάσεων δεδομένων