Ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε κατά τη διάρκεια συνέντευξης ενός φροντιστή ηλικιωμένων.(B Μέρος )

 

Το πρώτο βήμα για την πρόσληψη του κατάλληλου γηροκόμου για τον ή τους αγαπημένους  σας ανθρώπους , είναι να αναγνωρίσετε τον τύπο φροντίδας που ψάχνετε. Εάν δεν χρειάζονται νοσηλευτική ή ιατρική βοήθεια, αλλά ταυτόχρονα δεν είναι σε θέση να διατηρήσουν ή να ολοκληρώσουν όλες τις δραστηριότητες της καθημερινής τους ζωής , πιθανότατα αναζητάτε έναν μη ιατρικό φροντιστή στο σπίτι. Αυτές οι γνώσεις θα βοηθήσουν στη διαμόρφωση του τύπου των προσόντων που αναζητάτε και των υποψηφίων που παίρνετε συνέντευξη.

Η μη ιατρική βοήθεια μπορεί να περιλαμβάνει μια σειρά από πράγματα, από τη συνοδευτική φροντίδα έως τη βοήθεια στο φαγητό και στο ντύσιμο. Ο τύπος υποστήριξης κυμαίνεται επίσης από μερικές ώρες ή μερικές φορές την εβδομάδα, έως την πλήρη φροντίδα, ανάλογα με τις περιστάσεις.  Οι οικογένειες μπορεί επίσης να αναζητούν φροντιστή στο σπίτι για μια άλλη πολύτιμη πτυχή: την συντροφικότητα!

Μόλις καταστεί σαφές ότι ένας γηροκόμος ή σύντροφος φροντιστής ,είναι αυτό που ψάχνετε, ξεκινήστε εξετάζοντας τους υποψηφίους  μέσω τηλεφώνου ή τηλεδιάσκεψης. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας,  μην υποτιμάτε τη σημασία της διεξαγωγής συνεντεύξεων πρόσωπο με πρόσωπο (ακόμη και αν αυτό σημαίνει μέσω zoom) και αξιοποιείτε στο έπακρο την ευκαιρία να κάνετε ερωτήσεις. Υπάρχουν πολλοί συμπονετικοί και αξιόπιστοι γηροκόμοι, αλλά δεν θα είναι όλοι κατάλληλοι για το αγαπημένο σας πρόσωπο.

 

Αρχικές βασικές  ερωτήσεις:

Έχετε άδεια/δίπλωμα οδήγησης ;

Έχετε αξιόπιστη μεταφορά και ασφάλιση;

Πόσο μακριά ζείτε; ·

Έχετε στην διάθεσή σας τα απαραίτητα έγγραφα /πιστοποιητικά  προς έλεγχο; (Ταυτότητα, πιστοποιητικό υγείας, αντίγραφο ποινικού μητρώου,  άδεια παραμονής στην περίπτωση αλλοδαπού, κ.α.)  ·

Ποιες είναι οι προσδοκίες σας για τον χρόνο διακοπών και εάν είστε διατεθειμένοι να βοηθήσετε στην εύρεση κάλυψης για τις ημέρες που θα πρέπει να λείψετε. ·  Θα οδηγείτε για τυχόν εξωτερικά ραντεβού του ατόμου όταν χρειάζεται;

Θα υπάρχει δυνατότητα χρήσης του αυτοκινήτου από πλευράς σας, του ανθρώπου που φροντίζετε ή θα χρησιμοποιείτε το δικό σας αυτοκίνητο για να εκτελέσετε δουλειές εάν το ζητήσουμε; Περιμένετε αποζημίωση χιλιομέτρων εάν το αυτοκίνητό σας χρησιμοποιείται;  ·

Έχετε ποτέ φροντίσει κάποιον με [συνθήκες σχετικές με τη φροντίδα του αγαπημένου σας προσώπου: προβλήματα μνήμης, ηλικιωμένοι, αναπηρικά αμαξίδια κ.λπ.] πριν; Εάν ναι, παρακαλώ επεξηγείστε.  ·

Μπορείτε να δουλέψετε τις ώρες που απαιτεί το ωράριο; Από πότε είστε διαθέσιμοι για να ξεκινήσετε να εργάζεστε;

Μετά από μια δοκιμαστική περίοδο 30 ημερών, θα ήσασταν πρόθυμοι να δεσμευτείτε για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα[συμπλήρωση χρονικού πλαισίου όπως 6 μηνών ή ενός έτους]; ·

Ψάχνετε για προσωρινή ή μόνιμη απασχόληση; ·

Είστε άνετα με τα κατοικίδια; ·

Έχετε συστάσεις από προηγούμενους εργοδότες:  ·

Γιατί ψάχνετε για νέα δουλειά και πώς έληξε η τελευταία σας;  ·

Τι μπορείτε να μου πείτε για τις προηγούμενες οικογένειές με τις οποίες έχετε συνεργαστεί;

Συγκεκριμένα, προτείνουμε να ρωτήσετε ποιες είναι οι αγαπημένες και οι λιγότερο αγαπημένες τους αναμνήσεις ή εμπειρίες και γιατί. Αυτές οι ιστορίες θα σας δώσουν μια εικόνα για το πώς αισθάνονται για το ρόλο τους στη ζωή των πελατών τους, καθώς και για το πώς αλληλεπιδρούν με τους πελάτες και τις οικογένειες. ·

Μπορείτε να δώσετε ένα παράδειγμα μιας δύσκολης κατάστασης με έναν προηγούμενο εργοδότη και πώς απαντήσατε;  Έχετε εμπειρία με άτομο που έπασχε από άνοια; Έχετε αντιμετωπίσει στο παρελθόν ειδικές διατροφικές ανάγκες και αν ναι, πώς;  Διευκρινίστε τα καθήκοντα και τις προσδοκίες.

 

Για να κατανοήσετε πώς αισθάνεται ένας γηροκόμος για μια σειρά καθηκόντων και προσδοκιών, σκεφτείτε να ρωτήσετε τα εξής: ·

Τι είδους προσωπική φροντίδα προτίθεστε να παρέχετε;  Προτείνουμε να είστε ξεκάθαροι με την, εάν υπάρχει, βοήθεια στην τουαλέτα που αναζητάτε, καθώς ορισμένοι φροντιστές δεν είναι άνετοι με το μπάνιο, το ντύσιμο ή την τουαλέτα. ·

Ακολουθεί μια λίστα με τυπικά καθήκοντα που σχετίζονται με τη φροντίδα – υπάρχει κάτι στη λίστα που θέτει πρόβλημα ή ανησυχία; ·

Είστε πρόθυμοι να κάνετε οικιακές δουλειές;

Εάν ναι, με ποιον τρόπο αισθάνεστε άνετα όσον αφορά πιάτα, ψώνια φαγητού, μαγείρεμα, καθαρισμό, οργάνωση, πλυντήριο, βοήθεια με αλληλογραφία και πώς αυτό επηρεάζει την τιμή σας; ·

Είστε ανοιχτοί στην παροχή συναισθηματικής φροντίδας;

Έχετε προτάσεις για τρόπους βελτίωσης της ποιότητας ζωής;

Υπάρχει κάτι που δεν αισθάνεστε άνετα να κάνετε που δεν έχει αναφερθεί;

Γνωρίστε το safecare

Όραμα μας είναι να βοηθήσουμε τις οικογένειες να βρουν τον Ιδανικό άνθρωπο νιώθοντας ασφάλεια ώστε να συνεργαστούν μαζί τους είτε στην Επιχείρηση είτε στο Σπίτι τους και τους επαγγελματίες να βρουν περισσότερες, ευκολότερες αλλά και ίσες ευκαιρίες για εργασία.

Γίνετε μέλος