15+1 Tips για υγιεινό κολατσιό για τα παιδιά μας!

Είναι γνωστό ότι, η καλή διατροφή εξαρτάται πάντα από την οικογένεια. Εάν το παιδί δε μάθει να τρώει ένα από τα γεύματα (π.χ. πρωινό) τότε είναι πιθανό να πεινάσει πριν να είναι έτοιμο το μεσημεριανό φαγητό και να προτιμήσει κάποιο ανθυγιεινό σκεύασμα.

Λαμβάνοντας υπόψη, τις ανησυχίες που έχετε για το αν το παιδί σας τρέφεται σωστά, σας παραθέτουμε τις δικές μας ιδέες για ένα υγιεινό γεύμα!!! που θα βοηθήσουν και εσάς ως προς την απαλλαγή από το καθημερινό άγχος!!!

  1. Τοστ με τυρί, γαλοπούλα και λαχανικά (με μαρούλι, αγγούρι, ντομάτα, ή μανιτάρια) και λίγη σπιτική μαγιονέζα ή κέτσαπ ή με αλειφόμενο τυρί
  2. Τοστ με τυρί, κοτόπουλο στήθος και λαχανικά (με μαρούλι, αγγούρι, ντομάτα, ή μανιτάρια) και λίγη σπιτική μαγιονέζα ή κέτσαπ ή με αλειφόμενο τυρί
  3. Τοστ με τυρί, μπιφτέκι και λαχανικά (με αγγούρι, ντομάτα) και λίγη σπιτική μαγιονέζα ή κέτσαπ ή με αλειφόμενο τυρί
  4. Τοστ με τυρί, τόνο (με μαρούλι, αγγούρι, ντομάτα) και λίγη σπιτική μαγιονέζα
  5. Τοστ με τυρί, αυγό, γαλοπούλα και λίγη σπιτική μαγιονέζα ή με αλειφόμενο τυρί
  6. Ψωμί με ταχίνι φυσική γεύση, μέλι, κακάο, stevia
  7. Ψωμί με φυστικοβούτυρο φυσική γεύση, καραμέλα
  8. Ψωμί με γιαούρτι με αρκετά δημητριακά, ή  φρούτο ή μέλι

 

Όταν δεν έχετε χρόνο προτιμήστε

Σταφιδόψωμο ή σπιτικό κέικ

Δημητριακά με γάλα (προτιμήστε δημητριακά που δεν έχουν ζάχαρη, αλλά τις φυτικές ίνες)

Μπάρες δημητριακών (κατά προτίμηση από φούρνους και όχι τυποποιημένα)

Παστέλι σε διάφορες γεύσεις

Βιολογικές βάφλες με μέλι

Φρούτα, μπανάνες, μήλα

Κουλούρι Θεσσαλονίκης με τυρί και 1 αυγό βραστό.

 

Όταν έχετε χρόνο προτιμήστε

Σπιτική πίτσα με ζύμη που έχετε φτιάξει μόνες σας ή αγοράστε έτοιμες με (φρέσκια ντομάτα ή κέτσαπ, πιπεριές, μανιτάρια, γαλοπούλα και τριμμένο τυρί π.χ. μοτσαρέλα ή με ότι υλικά προτιμάτε).

Επιλέξτε φρέσκιες ζύμες ψυγείου, που έχουν σύντομη ημερομηνία λήξεως, αντί αυτών που είναι βαθειάς καταψύξεως και με περισσότερα συντηρητικά

Σπιτικές πίτες, σπανακόπιτα, τυρόπιτα, κολοκυθόπιτα γλυκιά ή αλμυρή αντικαθιστώντας τα σάντουιτς

Μη διστάσετε λοιπόν, να δώσετε για κολατσιό ένα τόσο λαχταριστό φαγητό στο παιδί σας. Εάν μάλιστα το αφήνετε να συμμετέχει και στην παρασκευή της πίτας

 

Όταν τα παιδιά ζητάνε γαριδάκια

Μπορείτε να αντικαταστήσετε τα ανθυγιεινά γαριδάκια και πατατάκια με: σπιτικά popcorn, κράκερ, μπισκότα τύπου digestive, κριτσίνια ολικής αλέσεως,  ρυζογκοφρέτες.

 

Το δεκατιανό είναι σημαντικό για το παιδί

Το ερώτημα έχει πολλαπλές απαντήσεις που οδηγούν τελικά στο συμπέρασμα ότι το δεκατιανό, είναι απαραίτητο σε όλες τις ηλικιακές ομάδες και όχι μόνο στο παιδί. Μακροπρόθεσμα, το παιδί θα αρχίσει να υιοθετεί έναν πιο υγιεινό διατροφικό τρόπο ζωής και:

Θα συγκεντρώνεται καλύτερα στο μάθημα και τις υποχρεώσεις του ώστε να αποδίδει στις σχολικές δραστηριότητες

Θα έχει καλύτερη διάθεση

Θα έχει περισσότερη ενέργεια

Θα έχει δυνατότερη μνήμη

 

safe-pos-leitourgei

Αναζητείστε αξιολογημένους επαγγελματίες φροντίδας και νιώστε ασφάλεια: Το SAFECARE είναι μία εξελιγμένη πλατφόρμα παροχής υπηρεσιών.

Γνωρίστε το safecare

Όραμα μας είναι να βοηθήσουμε τις οικογένειες να βρουν τον Ιδανικό άνθρωπο νιώθοντας ασφάλεια ώστε να συνεργαστούν μαζί τους είτε στην Επιχείρηση είτε στο Σπίτι τους και τους επαγγελματίες να βρουν περισσότερες, ευκολότερες αλλά και ίσες ευκαιρίες για εργασία.

Γίνετε μέλος