Γρήγορα, εύκολα και υγιεινά γεύματα για ηλικιωμένους. Μέρος β)

ΒΡΑΔΙΝΟ

Τα περισσότερα μενού για δείπνο απαιτούν σοτάρισμα λαχανικών ή πρωτεΐνη σε ένα υγιές λίπος όπως το ελαιόλαδο. Εκτός από το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο, προτείνουμε  να ενσωματωθεί το λάδι αβοκάντο στο μαγείρεμα σας. ·

Ψητός σολομός. Βάλτε επάνω σε κάθε κομμάτι  ντομάτα, κρεμμύδι, αποξηραμένο ή φρέσκο ​​βασιλικό, ψιλοκομμένο σκόρδο και 1 κουταλιά της σούπας έξτρα παρθένο ελαιόλαδο. Τυλίξτε κάθε κομμάτι ψαριού σφιχτά σε αλουμινόχαρτο και τοποθετήστε το στο φούρνο σε χαμηλή φωτιά.

Αρνί και πατάτες. (Εάν μπορείτε να διατηρήσετε μερικές βρασμένες γλυκοπατάτες, τότε μπορείτε να ετοιμάσετε γρήγορα και εύκολα γεύματα.) Αλέστε το αρνί και δημιουργήστε μικρά “κεφτεδάκια”. Κόψτε τις προμαγειρευμένες γλυκοπατάτες σε μικρά κομμάτια. Βάλτε σε μια κατσαρόλα,  έξτρα παρθένο ελαιόλαδο και σοτάρετε ένα σκόρδο και  μια πρέζα αποξηραμένου η φρέσκου βασιλικού, σε μέτρια φωτιά για πέντε λεπτά. Προσθέστε το αρνί και τις γλυκοπατάτες. Καλύψτε με καπάκι για 10 λεπτά. προσθέστε λίγο πιπέρι. Μαγειρέψτε για επιπλέον πέντε λεπτά.

Γαρίδες με ζυμαρικά. Ζεσταίνουμε μια κ.γ. βούτυρο και μια κ.σ. ελαιόλαδο σε μια κατσαρόλα. Προσθέστε ψιλοκομμένα φρέσκα βότανα, σκόρδο και μια χούφτα γαρίδες. Ανακατέψτε και μαγειρέψτε μέχρι να γίνουν οι γαρίδες. Προσθέστε τα ζυμαρικά της αρεσκείας σας και πάνω ψιλοκομμένες φρέσκες ντομάτες.

Συκώτι με μάραθο. Τοποθετήστε φέτες συκωτιού σε μια κατσαρόλα με έξτρα παρθένο ελαιόλαδο. Επάνω προσθέστε ψιλοκομμένο μάραθο, κρεμμύδι και λάχανο. Κλείστε το καπάκι και αφήστε το να μαγειρευτεί μέχρι να γίνει μαλακό το συκώτι.

Γαρίδες με φρέσκα χόρτα. Σοτάρετε φρέσκα λαχανικά σε μια κατσαρόλα, με ελαιόλαδο. Προσθέστε γαρίδες κοκτέιλ, τις οποίες μπορείτε να αγοράσετε κατεψυγμένες, αποφλοιωμένες, μαγειρεμένες. Σερβίρετε με σάλτσα από μούρο βινεγκρέτ και φέτες λάιμ.

Μαγειρέψτε στήθος κοτόπουλου χωρίς κόκαλα, σε μια κατσαρόλα με μέτρια φωτιά και έξτρα παρθένο ελαιόλαδο. Τεμαχίστε το κοτόπουλο και διατηρήστε το στο ψυγείο για χρήση σε σαλάτα, σούπα, ή συνοδευτικό.  Τι να φάτε ανάμεσα στα γεύματα  Οι ειδικοί συνιστούν  την ενσωμάτωση διατροφικών σνακ μεταξύ των γευμάτων, όπως κράκερ σίκαλης με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες  και τυρί χαμηλών λιπαρών. Οι ηλικιωμένοι πρέπει να παραμένουν καλά ενυδατωμένοι, έτσι είναι καλύτερα να πίνουν μικρές γουλιές κατά τη διάρκεια της ημέρας, προκειμένου να αποφευχθούν συχνές επισκέψεις στο μπάνιο! Για να αποφευχθούν οι διαταραχές στο στομάχι, το νερό πρέπει να είναι σε θερμοκρασία δωματίου ή ζεστό. Προσθέστε λίγο λεμόνι, ή λάιμ για επιπλέον γεύση και μπορούν να πίνουν μικρές γουλιές όλη την ημέρα για να παραμείνουν επαρκώς ενυδατωμένοι. Όταν το μαγείρεμα δεν είναι πλέον επιλογή Να είστε προσεκτικοί για ενδείξεις ότι ο ηλικιωμένος σας μπορεί να μην είναι τόσο ικανός  ή ασφαλής, στην κουζίνα,  όσο ήταν κάποτε. Ορισμένα σημάδια που αποδεικνύουν ότι  χρειάζονται βοήθεια οι ηλικιωμένοι για την προετοιμασία και το μαγείρεμα των γευμάτων είναι: χαλασμένα τρόφιμα στο ψυγείο, ένα άδειο ψυγείο, μειωμένη ενέργεια ή αδυναμία να βάλουν ή να βγάλουν  πιάτα από το ντουλάπι, να ξεχάσουν το μάτι της κουζίνας ανοιχτό, σημάδια από καμένα τηγάνια ή κατσαρόλες.

Γνωρίστε το safecare

Όραμα μας είναι να βοηθήσουμε τις οικογένειες να βρουν τον Ιδανικό άνθρωπο νιώθοντας ασφάλεια ώστε να συνεργαστούν μαζί τους είτε στην Επιχείρηση είτε στο Σπίτι τους και τους επαγγελματίες να βρουν περισσότερες, ευκολότερες αλλά και ίσες ευκαιρίες για εργασία.

Γίνετε μέλος